poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Migawki z Rzymu.





Podczas mojego objazdu po Włoszech dwa dni  spędziliśmy w Rzymie. Niestety, to stanowczo za krótko aby wszystko  spokojnie zobaczyć. Mimo,  że to moja druga wizyta w tym pięknym mieście i tak  czuję niedosyt :-). Wprawdzie  Fontanna di Trevi była w remoncie i nie  było jak  wrzucić do niej monety by zapewnić sobie powrót do Rzymu,  to jednak   mam nadzieję że nie byłam tam ostatni raz :-)
( Poniżej duża dawka zdjęć) 

Ogrody Watykańskie





















Muzeum Watykańskie 





Bazylika Św. Piotra












Plac Św. Piotra







Schody Hiszpańskie 







Panteon




W drodze  do Koloseum





Za mną Ołtarz Ojczyzny - pomnik Wiktora Emanuela II























Koloseum 












41 komentarzy:

  1. Grażynko piękne zdjęcia, kawał świetnej fotorelacji, zawsze patrząc na architekturę minionych epok, podziwiam ich twórców, architektów, malarzy, dekoratorów, ile trudniej było im wymyśleć i stworzyć takie dzieła, nie mieli komputerów, i dopiero odkrywali sztukę budowania, wymyślali, łuki i kopuły, jak wielki trzeba było mieć wtedy umysł.
    A Twoje stylizacje super, taka letnie, wakacyjny ale nie pozbawione polotu. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrość - wzbudzasz we mnie niewyobrażalną zazdrość tymi zdjęciami ;P

    ale nieważne - ważne, że świetnie spędziłaś czas :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w Rzymie byłam tylko jeden dzień, to dopiero było wyzwanie... ale na pewno tam wrócę:)

    świetne zestawy, ten w spodniach - rewelacja, bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjecia potwierdzily moja slabosc do Rzymu, nigdy nie bylam, Rzym to moje marzenie! Sliczne zdjecia, stylizacje, cala Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne widoki, ach zazdroszczę
    i Ty wyglądasz kwitnąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje 2 dni to za mało, my mieliśmy jeszcze mnie, bo odliczając czas spędzony na kanonizacji, zostało nam półtora dnia... I też pragniemy wrócić, ale rodzinnie... Piękne zdjęcia i Ty ciekawie sie prezentujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Rzym :) Fajnie go zwiedzać jesienią. Bez turystów, z Rzymianami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Rzymu nigdy nie dotarłam . Patrząc na Twojw zdjecia wiem ze to błąd :) ale dziś jeansowe Szwedy to po prostu obłęd !!! Rewelacyjne portki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zazdroszczę takiego fotografa. Ujęcia rewelacyjne! Czy fotograf i sprzęt jest PRO, czy niekoniecznie? Jaki to model? Nikona model oczywiście, nie fotografa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane zobaczyć te piękna miejsca na żywo, bo widać, że na prawdę warto, wspaniała architektura! :)
    A szerokie spodnie masz świetne! :)
    miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę wycieczki, mam nadzieje że w najbliższej przyszłości i mi się uda tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się nazwiedzałaś!!! Bombowe zdjęcia, fajny klimat:) No i portasy szerokie mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, ten Rzym!
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam, ale już na samych zdjęciach widać jak tam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzymskie wakacje!!!! Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ujęcia,to bezsprzecznie :)
    Przeszkadzają mi te akcenty religijne,ja bym je omijała :))
    ślicznie wyglądałas na tej wycieczce,nie widac nawet zmęczenia...
    ładne buciki !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach..., jak pięknie, Rzym cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ja uwielbiam Twoje migawki! :) Piękne widoki, piękne zdjęcia! I zestawy super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great pictures and cute looks! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ujęcia zdjęciowe super, miejscówy znane, a Ty w tych spodniach rewelacja, chyba chcę takie portki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram się do tego Rzymu i wybrać nie mogę . Wydaje mi się, że z taką historią i widokami to miasto powinno być w pierwszej dziesiątce jeśli chodzi o miejsca które musimy w życiu zobaczyć .
    Pozdrawiam.
    Tendies

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam w Rzymie i z przyjemnością dwa razy przejrzałam twoją relację.
    Rzym jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i rewelacyjny zestaw z jeansami :) Ależ Ci szybko włosy rosną Grażynko, spojrzałam na twoje zdjęcie w nagłówku z króciutką fryzurką a przecież to nie tak dawno było ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjecia Kochana i piękna Ty :) bardzo mi się ta sukieneczka w paski podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uff...już jestem:))) Właśnie wróciłam z Toskanii i podobnie jak Ty (to widać po Twoich pięknych zdjęciach) jestem nią oczarowana. Mój pobyt to raczej sjesta, bo ja przebywałam w ogromnej toskańskiej posiadłości w okolicach Florencji. Upajałam się widokami, dobrą włoską kuchnią i kawą, leniuchowałam, podziwiłam gaje oliwne i rzędy winorośli. Wycieczki odbyłam tylko trzy, do Florencji, Kortony i Pizzy, ale to mi wystarczyło aby Toskanię pokochać :)))
    Twoje zdjęcia są fantastyczne, świetnie oddają klimat Włoch i całego jego bogactwa oraz kultury, a Ty jak zwykle prezentujesz się fantastycznie !!! Na bieżąco śledziłam Twoją podróż na Facebooku.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie już wkrótce na relację z mojej wymarzonej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, ale to pierwsze najlepsze! Fajne spodnie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Portki Twe wielbię!!! I Ciebie w nich!!!! Są doskonałe!!! Dlatego przez dłuższą chwilę przesłoniły mi resztę...Ale jak już wzrok odzyskałam , to dostrzegłam całe piękno tych cudnych miejsc.... Zdjęcia piękne! :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful places and pics !!!!!



    xoxo

    http://www.thetrendysurfer.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia rewelacja, dotarłam kiedyś do Włoch ale do Rzymu nie, czego zawsze żałuje, świetnie wyglądałaś, na nietuzinkową turystkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to musial byc piekny urlop...

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia, pozazdrościć!
    Zapraszam również do mnie:) http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia!Urlop pewnie Ci się udał i dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Rzym!
    W tych szerokich spodniach wyglądasz rewelacyjnie, bardzo ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten Rzym....!!!,piękne zdjęcia!!:)
    Mega jeansowe spodnie!!!! :) ,świetne!!! :)
    _______________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, to zdecydowanie za mało, ja byłam prawie tydzień i to też było za mało...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  36. Dwa dni na Rzym to rzeczywiście niewiele, ale zrobiłaś niesamowite zdjęcia i świetnie wyglądasz w sukieneczce i dżinsach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. a wiesz, że właśnie Ty, już kiedy pokazywałaś migawki na fb, zasiałaś we mnie myśl, że należy pojechać do Rzymu?

    Zestaw ze wspodniami-dzwonami super.

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniała wyprawa... pierwsza fotka - bajka <3
    ujęły mnie portki i torba - absolutnie w moim stylu, choć generalnie
    śmigam jeno w spódnicach - fajnie z lekka orientalny akcent - róż
    lakieru z pomarańczem butków...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))