piątek, 13 lutego 2015

Nie samym blogiem człowiek żyje czyli co robię w wolnym czasie.





Macie ochotę zobaczyć co robię w wolnym  czasie? to zapraszam :-)
Nigdy nie byłam zbyt aktywna  sportowo, Tak naprawdę to chyba dopiero po 40-ce kiedy zaczęłam dostrzegać, że mój  metabolizm zwolnił i  już  nie jest tak prosto pozbyć się  kilku zbędnych  kilogramów  wzięłam się za siebie. Ogólnie powiem tak: przez ostatnie dwa lata naćwiczyłam, nabiegałam i nachodziłam się  więcej niż przez  całe swoje dotychczasowe życie :-)
Obecnie mój wolny czas dzielę  między nordic  walking , a ćwiczenia z Chodakowską i tak ok.  6-5 razy w tygodniu jeśli nie kije to ćwiczenia. 
Na nordic walking  namówiły mnie jesienią dziewczyny z pracy. On już prawdziwe  weteranki z niemałymi  sukcesami. Zobaczcie TUTAJ. Zawsze chodzimy z instruktorem i  to wcale nie jest takie proste  jakby się mogło wydawać. Żeby  zacząć chodzić  dobrze technicznie,  to trzeba się nieźle natrudzić:-))
Zapraszam do oglądania zdjęć. Cześć z nich pochodzi ze strony naszego klubu   http://klubsportu.pl http://klubsportu.pl i ze strony http://www.akademiarzeszow.pl


















36 komentarzy:

  1. Super !!! Podziwiam za systematyczność:) Ruch to zdrowie i każdy o tym wie, nie każdy jednak jest w stanie wdrożyć to na co dzień. Tobie się udało i dobrze. Ja z kolei od zawsze jestem związana z "ruchem" niestety nie jestem zbyt systematyczna, raczej różnorodna i z porami roku związana. Tak więc wiosną i latem i jesienią jest dużo roweru, spacerów, marszobiegów i...pracy w ogródku, a zimą narty, spacery, marszobiegi. Choć był czas, że i na fitness chodziłam i to prawie rok, niestety moja skręcona natura potrzebowała zmiany...:)
    Pozdrawiam i dalej podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Najgorzej jest zacząć potem tylko trzeba systematyczności której mi często niestety brakuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie!!!! Tak to rozumiem. Mój czas wolny? staram się spędzać poza domem, na spacerach, na powietrzu. Bo tak jak propagujesz... ruch to zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sie musze przyznac...zapuscilam sie przez ostatní rok. Patrze na Twoje zdjecia i podziwiam jak potrafisz sie sama zdyscyplinowac I az tyle razy w tygodniu . Grazynka!!! Wielki szacun.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to spedzasz czas poza blogiem ?!?! To teraz juz wiadomo dlaczego tak rzadko posty są. Bo zamiast stroic sie chasasz gdzies po lasach ;);)
    Kazdą formę ruchu popieram, i fakt w grupie motywacja większa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci motywacji. Ja ciągle obiecuje sobie że zacznę biegać i stosować dietę ale nigdy z tego nic nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze chciałam "na kije", ale nigdy nie było z kim :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Uwilebiam chodzić, sama czy w towarzystwie zawsze fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, piękna pasja Grażynko, dobra dla ciała i ducha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jak aktywnie spędzasz wolny czas :) Brawo, sama też w wolnych chwilach wybieram sport- bo to chyb najlepszy sposób na relax :) Kochana klikniesz u mnie w link?♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre towarzystwo to dobry napędzacz w takich klimatach sportowych. Ja nie mam z kim "walczyć", dziołchy dużo krzyczą, żeby biegać, to i śmo, a jak przychodzi co do czego i chcę się z którąś ustawić konkretnie, to nieee, bo noogi bolę, bo coś tam. Samej mi się nie chce. Próbowałam, ale ...na dłuższą metę nuda. A metabolizm po 40e faktycznie taaaak zwaaalnie, że szok :(

    OdpowiedzUsuń
  12. No to już wiemy czemu zawdzięczasz tak świetną sylwetkę;) Super, świetnie, że dbasz nie tylko o wygląd wizualny, ale również o formę i zdrowie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko ciało ale i duch radosny:)))podziwiam szczerze:)))Pozdrawiam i sukcesów życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo,jak pięknie się na Was patrzy ! to się chwali :))
    chcę widzieć Twoją figurkę latem,chyba nas zaskoczysz totalnie :)
    aczkolwiek i tak uważam ,że na kijki przyjdzie czas po 60tce :)
    Odrzuć kijki-zacznij biegać :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że masz takie hobby. Sport to nie tylko zdrowie, ale też niezła dawka endorfin. Ja zakochałam się w bieganiu, pilatesie, ćwiczeniach body art, ćwiczeniach z Mel B. Teraz mam przerwę, ale z pewnością do tego wrócę. I super, że tworzycie taką fajną ekipę, w grupie raźniej:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grażynka zapisuję się do WAS :)))
    Super sprawa, a ruch nie tyle dla figury co dla zdrowia i samopoczucia, od razu energii więcej !
    Uściski i miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam zapal!!! Takie poruszanie sie kilka razy w tygodniu to super sprawa:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego jesteś taka zgrabna :) podziwiam systematyczność i dyscyplinę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sprawa i jaka liczna grupa - w takim towarzyskie zawsze lepiej się ćwiczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz super pasję!!! Widziałam te Twoje traski na Fb ale sądziłam że chodzi o bieganie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. KOCHANA!! GENIALNIE!! NORDIC WALKING TO JEST TO!
    pozdrowienia i całusy na Walentynki

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Grażynka przyjedżcie do Osielska na Mistrzostwa Polski!!! Były już tutaj! Zawsze mam chęć wystartować, ale się cykam;)))
    Jak przyjedziesz, to się pościgamy;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubię na kije iść, ale z przyjaciółmi, bo samemu to nudno jakoś, a Ty widzę masz silną grupę wsparcia.Tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no jestem pod wrażeniem! Podziwiam systematyczność i sportowe zacięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, ja też chodzę na kije no i zaczęłam prowadzić bloga, zapraszam do oglądania, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobrze, nie tylko samym blogiem się żyje, ćwicz, biegaj, oby jak najdłużej. Ja zawsze byłam aktywna, naćwiczyłam się w życiu wiele, ostatnio jednak mniej i to muszę zmienić. Pozdrawiam Ciebie i Twoje aktywne koleżanki...

    OdpowiedzUsuń
  27. To świetny sport- pracuje cały orgańizm. Widać jacy jescie zadowoleni- super!!

    OdpowiedzUsuń
  28. To bardzo dobrze, że teraz tak aktywnie spędzasz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Super!
    Muszę na wiosne znaleźć czas, choćby nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietne spedzanie wolnego czasu ! Najwazniejsze dla ducha i ciala to wlasnie takie imperzy zespolowe na swiezym powietrz! Wspaniale !!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aktywnie! Nic tylko się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super!!! W zdrowym ciele zdrowy duch!! Życzę Ci Grażynko, żebyś jak najczęściej czerpała przyjemność z wysiłku fizycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjnie, ja już czekam aż się trochę ociepli i będziemy śmigać z M. z kijkami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ekipa. Fajne fotki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia i grunt to sport ,sport to zdrowie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))