poniedziałek, 16 lutego 2015

Ostatki. Impreza w klubie.Goście na blogu.








Dzisiaj będzie "stylizacja". Z jakiej okazji? Oczywiście koniec karnawału czy  jak ktoś woli ostatki. Za chwilę posypiemy głowy popiołem, więc trzeba było  trochę poszaleć :D. 
Na kombinezon zdecydowałam się w ostatniej chwili, tzn jakieś kilka godzin przed wyjściem. Okazało się bowiem, że kiecki, którą sobie na tę okazję specjalnie kupiłam nie dam rady założyć…Nie, nie aż tak nie przytyłam:-).  Sukienkę wkłada się  przez głowę. Nie ma ona jednak  zamka ani z z tyłu, ani z boku.   Normalnie  ubieram ją  bez problemów ale  tym razem musiałabym zburzyć moją misternie ułożoną  fryzurę, a tego  nie chciałam.
Wybraliśmy się ze znajomymi do klubu. Ekipa sprawdzona więc zabawa zapowiadała się super., zresztą potwierdziło się to w  100 procentach :-).  Gościnnie na blogu Basia, która już poznaliście  t u t a j i pierwszy raz ( ale na pewno nie ostatni ) Beatka. Świetne dziewczyny!
























54 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój kombinezon. Cała stylizacja jest SUPER! Wcale się nie dziwię, że nie chciałaś zepsuć fryzury, bo świetnie masz upięte włosy.
    Grażynko, widać, że humory Wam dopisywały. Grunt to dobre towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie szpile, swietny kombinezon i fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że ostatki udane, doborowe towarzystwo, humory dopisywały, no i Twoja bardzo modna kreacja! :)
    Ale najbardziej ze wszystkiego mój wzrok przyciąga fryzura. Bardzo ładne upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Grazynko jestes wyjatkowo piekna kobietą :):)
    Swietnie wygldałyście, kombinezon był dobrym wyborem, daje sporo swobody przy szalenczych tańcach . Podoba mi sie tez ta srebrna sukienka.
    Bo czarna , jak mała czarna zawsze sie sprawdzi ;) ale jest bez szaleństw
    Pozdrawiam Ciebie i twoje kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  5. widać,że świetnie się bawiliście. Zdjęcia są tego dowodem. Kombinezon to bardzo dobry wybór, bo wygladałas pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie całe Twoje towarzystwo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie już coraz mniej bawią się na takich imprezach, a szkoda. Koleżanki masz fajne i seksowne.

    Ty zaś ślicznie prezentujesz się z tą fryzurą, a i kombinezon do pozazdroszczenia.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kombinezon kwintesencja kobiecosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczną fryzurę. Czy sama ją upinałaś, czy potrzebny był fryzjer?Grunt to dobra zabawa. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna impreza i piekny kombinezon, wygladasz w nim slicznie ! widac, ze wspanilae sie bawiliscie. Nowa fryzurka bardzo ciekawa , dobrze Ci w niej :):)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wybór, błyszczałaś, niebanalnie, na 5 z plusem, fryzurka też fajna. Życie po to jest by z niego korzystać,pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądałaś ;) piękna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówię całkiem serio, wyglądasz genialnie:) I ta fryzura!!! Gwiazda wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! Grażynko no słów brak ....zatkało :)
    Serio wyglądasz cudownie, pięknie, świeżo ...IDEALNIE po prostu :)))
    Uściski i Miłego Dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trzy super,szalone kobitki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Toś się wybawiła!!! bardzo dobrze się stało z tym sukienkami, w kombinezonie wyglądasz super i bardzo seksownie! fryzura , wow !!! jest bardzo efektowna i twarzowa! No i pozdrowienie dla koleżanek, od razu dają się polubić! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Laseczki!!! Pięknie wyglądałyście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  18. Very elegant and cute hair! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Grażynko co ja mogę innego napisać niż powyżej, świetnie wyglądałaś, kombinezon dobry wybór ale jednak dziś fryzura najbardziej mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piękna fryzura, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fryzura - majstersztyk ! Przepiękny rulon :) Rozumiem, że część włosów dopięta ? Strój i dodatki świetne, ale kolczyków mi tu brak ! Na drugi raz kolczyki włóż ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) Zastanawiałam się ale po namyśle zrezygnowałam z ich zakładania. Złote szpilki, złoty pasek, złoty łańcuszek i złota torebka. Bałam się, że będzie wszystkiego za dużo.

      Usuń
  22. Zazdroszczę Ci tańców! Ohhh... Jak ja bym sie pobawila:)
    A fryzura to majstersztyk!! Serio!
    No i srebrne szpilki to moj faworyt!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehhh te srebrne szpilki - boskozja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpilki są w kolorze starego złota, to nocne światło powoduje, że wyglądają jak srebrne.

      Usuń
  24. Piękne zdjęcia z uwiecznionej zabawy ,szpilki najbardziej mi się podobają ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  25. no, Grażynko - widać, że świetnie się bawiłyście.
    A to powinna być podstawa każdej imprezy ;)
    Szalenie stylowo się prezentowałaś ta fryzura jest dla Ciebie niezwykle twarzowa.

    i jeszcze coś - na pierwszym zdjęciu, to wyglądasz kropka w kropkę jak Kasia Zielińska ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, wyglądałaś fantastycznie! Piękne fryzura, w dłuższych włosach bardzo Ci do twarzy :)
    Koleżanki też świetnie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że zabawa była wielce udana:) A Ty lśnisz jak gwiazda, fryzurka mega:)

    OdpowiedzUsuń
  28. le ślicznie wyglądałaś!!! :) Fryzura w mandolinkę jak mówi moja mama hihi;) Kombinezon świetny, fajna alternatywa dla sukienki. No i widać że dobrze się bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Grażynka nie mogę się napatrzeć na Ciebie!!!
    Fryzura jest przepiękna! Jak dla damy! Super kontrast z nowoczesnym kombinezonem!
    Myślę, że do klubu taka stylizacja pasowała jeszcze lepiej nić ta kiecka!
    Dałaś czadu!
    Koleżanki też super! Widać, że fajna z Was paczka:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Unas fotografías divertidas, ibas muy guapa, el peinado es precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Widać że zabawa była przednia !!! Strój i fryzura rewelacyjne. Może i dobrze że nie dało się sukienki założyć bo w kombinezon świetny:))) Trzeba korzystać i bawić się ... tak trzymać:)
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna z Was trójca :)
    Fryzura przepiękna ,niebanalna ,jestem zauroczona ! :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Superrrrr !!! Widać że impreza była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana , powiem Ci, że wybór tego kombinezonu, to strzał w dziesiątkę!! Wyglądałaś mega oryginalnie i na pewno wyróżniłaś się na tle innych, bo sukienka to taka oczywistość, za to kombinezon... to już coś :D
    Super wyglądałaś, buźki uśmiechnięte- czego chcieć więcej :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjny zestaw wybrałaś, bardzo podoba mi się Twój kombinezon. A najbardziej podoba mi się Twoja piękna fryzura. Uwielbiam takie koki na boku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie wygladalyscie dziewczyny, i widac ze super sie bawilyscie! Ja mam slabosc do kombinezonow, wiec Twoj outfit szczegolnie przypadl mi do gustu. No i zachwycam sie fryzura - rzeczywiscie misternie ulozona...
    Pozdrawiam Grazynko! Anka

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz jak Kylie Minogue! Świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fryzura przepiękna!!! Oj niech rosną te moje piórka, bo mi się marzą takie koczki :D!!! Imprezka jak widać była świetna!!! Najważniejsze to bawić się w fajnym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kombinezon był bardzo dobrym wyborem ;)
    ładna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  40. fenomenalny żakiet i kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czarny kombi plus złoto - idealnie, a fryzura wisienką na torcie tej stylizacji! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kombinezon jest cudowny do tego zakochałam się w Twoich włosach!
    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały zestaw, fryzura i dodatki!!! Marzę o kombinezonie, ale jak na razie nic ciekawego nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow what a lovely hair Color
    amazing
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zabawa widzę, świetna, świetnie wyglądałaś, fryzura bardzo ciekawa...pozdrawiam Ciebie i Twoich gości...

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądałaś przecudnie, fryzurka jest boska - rezultat - wyglądasz jak bogini grecka.
    Twoje koleżanki też urocze. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostatnie zdjęcie jest PRZEPIĘKNE !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  48. genialny żakiet, super pasuje do kostiumu.

    OdpowiedzUsuń
  49. koczek - rewelacja! niczym u Muzy Alfonsa Muchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))