piątek, 20 lutego 2015

Zakochałam się :-)





Zakochałam się  całkowicie i bez pamięci, a obiektem  moich uczuć są… zielone półbuty :-))) 
 No dobra, tym tytułem chciałam  Was  trochę podejść i zachęcić do zajrzenia na  mój blog :-).  Jednak  jest w tym dużo prawdy bo  jestem  bardzo  zadowolona z tego zakupu. Zielone, skórzane i mega wygodne.

Półbuty - TKMaxx
Spodnie- Zara
Ramoneska - Pull&Bear
Torba- Asos
Okulary - River Island
Bluza- C&A













Z serii "stare zdjęcia"   Park Guell 2012 r.  - panorama Barcelony














57 komentarzy:

  1. Buty są świetne 😊 Kojarzą mi się ze skrzatami, ale na tym polega cały ich urok 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie wiem, co mi się tu bardziej podoba - czy one same w sobie (bo świetne! takich u nikogo i nigdzie nie widziałam!), czy połączenie ich z tymi porciętami!
    idealnie dobrałaś spodnie!

    te buty pasują mi właśnie do takiego grunge'owego towarzystwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie :) uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo, nie dziwię się, obłędne są:))
    Całość świetna, mnie jeszcze spodnie baaardzo wpadły w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja pierdziele. Super wyglądasz. Spodnie i buty są ekstra, normalnie zazdroszczę :)a i torba też w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To miłość z wzajemnością;) One też Cię kochają, bo wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj jesteś cała moja :)) bardzo ładny maja kolor butki i wyobrażam sobie jakie muszą być wygodne aa i spodnie też fajowe:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, nietuzinkowe. I cały zestaw cudny i intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz rewelacyjnie i z klasą :) niesamowite wyczucie stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym sie zakochala w taych butach! W polaczeniu z kraciastymi spodniami i skorzana kurtka - jest moc!
    Pozdrawiam Grazynko<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. A już myślałam,że tu jakaś sensacja czyha,jakieś zwierzenie,jakieś zdjęcie mężczyzny....a może kobiety :)) a tu buty
    haha,żartuję ,świetne buciki,nie dziwię się,że się podobają:) optymistyczne są! i jak do włosów pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne butki, fason swietny, naprawde do zakochania !! Mam podobne w czerni. Twoje zielone sa po prostu Super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziwię się, też bym się zakochała :) Cały zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo buty są świetne ale mnie zauroczyła torebka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obiekt westchnień. Wzdycham i ja. idealny kolor. I fajnie, że się tak błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są naprawdę bardzo ładne :) świetna stylizacja, nieco rockowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, buty super, cały zestaw świetny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówisz...masz :) Jak to fajnie móc realizować swoje marzenia. Grażynko fantastycznie ulokowałaś swoje uczucia i jeszcze tak świetnie połączyłaś z resztą swojego ubioru. Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, a ja w tych portkach! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super te butki, ale mnie np wtakich bardzo zle, wiec podziwiam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam słabość do kolorowych butów, tak więc podzielam Twoje zakochanie :) W tym zestawie wyglądasz jak studentka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał wyglądasz jak milion dolarów !!! Zajefajna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwi mnie Twoja miłość:)))buty są fantastyczne:))piękne letnie zdjęcie :)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo!! Park Gaudiego i moja kochana Barcelona!! Miasto szczęśliwości:) Twój dzisiejszy zestaw jest świetny i kojarzy mi się z festiwalowym:) Zapuszczaj włosie bo pięknie Tobie w takich dłuższych!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Grażynko, no na prawdę nic złego, w każdym wieku można się zakochać ;D ja też się zakochałam w tamtym roku, w czerwonych, a jestem nieco starsza :D

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale się nie dziwię, że zakochałaś się w nich Grażynko. Są śliczne. Podobają mi się tez spodnie. Czy dawno je kupiłaś? Całość bardzo udana. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu. Spodnie pochodzą z ostatniej jesienno-zimowej kolekcji Zary. Chodziłam koło nich już jakiś czas ale prawie 200 zł wydawało mi się za dużo. Poczekałam i kupiłam teraz na wyprzedaży za 56 zł :-)

      Usuń
    2. Buty są obłędne. A co do ceny spodni to ja też tak robię jak coś droższego upatrzę.

      Usuń
  27. Rozumiem całkowicie Twoją miłość :),spodnie genialne!
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty fajne, lubię taki kolor. Jednak spodnie przebijają wszystko i świetnie wszystko gra.
    Nie dziwię się, że się zakochałaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcale się nie dziwię, że się "zakochałaś" Buty rewelacyjne i ten kolor...sama wiem, że buty potrafią uzależnić, mam w swojej szafie kilka par takich, z którymi nie potrafię się rozstać mimo upływu lat. Może i Twoje będą takie...:)
    Cała stylizacja mega fajna, wygodna i precyzyjnie "skomponowana" Jesteś mistrzynią tworzenia ciekawego i oryginalnego wizerunku. Brawo !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne :) Inne :)
    KIedyś kupiłam sobie pomarańczowe, zamszowe i chodziłam w nich wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Superowe buty ! A tak patrzę sobie na Twoje spodnie i już mam pomysł na swoją poniedziałkową stylizację do pracy. Też mam podobne w kratę tylko w kolorach granatu i ciemnego niebieskiego.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. I portki i buty są do zakochania, ale dla mnie przede wszystkim Barcelona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty i spodnie rewelacyjne, kolor tych butków wow. Bardzo fajny cały zestaw, kupuje, okulary bardzo ci pasują. Zresztą wszystko jest na wow. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawy zestawik, szczególnie spodobały mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zieleń to nie mój kolor aczkolwiek podobają mi się Twoje okulary, w których widać odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, buciki i okulary baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie buty - rewelacja!!! Reszta zestawu fantastycznie współgra. A co do starych zdjęć to uwielbiam Barcelonę i architekturę Gaudiego (jak widzę to park quell). :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastycznie wyglądasz!
    A buty, rzeczywiście genialne są!

    OdpowiedzUsuń
  39. W pierwszym momencie myślałam, że to martensy :D!!!
    Butki są przefajne i absolutnie trafiają w moje gusta :). Wykombinowałaś z nimi świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka bardzo mi się podoba, a buty muszą być mega wygodne. Jak zobaczyłam zdjęcie z Barcelony to zatęskniłam już za latem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko piękne ,cudowna stylizacja ,pozdrawiam z Barcelony ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  42. No powiem ci kochana, że mega oryginalne są te buty, na pewno wyróżniają się na tle innych :) Ale mnie jednak urzekła torebka, ona to jest dopiero niesamowita, te kolory, wzory i frędzle <3 super!
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie dziwię się, że się w nich zakochałaś.. sama lubię sięgać po zieleń, bo jest dość mało popularna i ulica nie jest nią tak zalana jak innymi kolorami. Fajny rockowy zestaw, bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nooo, przyciągnęłaś. Wiem, że masz wspaniałego męża i przestraszyłam się.No, zawsze mogłaś zakochać się na nowo w mężu :)
    Buty genialne. Świetny kolor i krój. Na pewno pokażesz je jeszcze w wielu odsłonach.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw, wszystko mi się tutaj podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz fantastycznie! U mnie jeszcze za zimno na tego typu stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Będzie mi miło gdy zostawisz po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zapraszam do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Konstruktywna krytyka mile widziana.

Nie biorę ( już) udziału w nominacjach. Tych którzy chcą mnie o coś zapytać, proszę na maila. Chętnie odpowiem :-))